Visst det är en åsikt om papegojfiskar som man har rätt att ha om man startar en egen tråd men förbaske mig inte om man lägger in det i en annans tråd enbart i syfte om att prata skit.
Liknande åsikter har framförts många gånger tidigare i detta forum så det är inget enstaka undantag.
Men detta inlägg och andra liknande är tydligen helt OK att framföra.
Nåväl då skall jag då i fortsättningen VARJE gång det dyker upp en fråga om troffar (oavsett vad som frågas om)
Sådana liknande inlägg kan man ju då lägga in så fort någon frågar om någon fisk i forumet för som du skriver "lite mothugg är väl bara sunt"
Liknande åsikter har framförts många gånger tidigare i detta forum så det är inget enstaka undantag.
Men detta inlägg och andra liknande är tydligen helt OK att framföra.
Nåväl då skall jag då i fortsättningen VARJE gång det dyker upp en fråga om troffar (oavsett vad som frågas om)
Hoppas verkligen att din troffar stryker med - det vore ju bara bra för sådana skitfiskar har inte i ett akvarium att göra. Köp istället in lite riktiga fiskar som papegojciklider för dom är ju bra mycket enklare att ha än troffarna som bara får bukvattensot och slår ihjäl varandra osv osv
Kommentar