Fototävlingen på Akvariehelgen/Ciklidstämman 2012

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zaphi
    NCS Medlem
    • July 2002
    • 5395

Fototävlingen på Akvariehelgen/Ciklidstämman 2012

Jag vill göra lite reklam för fototävlingen på Akvariehelgen i Göteborg 2012. Det kommer bli ett unikt tillfälle för dig som gillar att fota dina fiskar! Du kommer att kunna visa upp dina fotografier för alla deltagare, inramade och som i en utställning. Det är en helt annan grej än att posta bilder på nätet! Det kostar 150 kr per bild att delta, men det är självkostnadspriset för produktionen och dessutom får du behålla dina inramade bilder!

Tävlingen har två klasser och prislistan är imponerande:

1:a pris: 4 st Back to Nature Slimline amazonas-bakgrunder samt boken ”Drömciklider” av Ad Konings
    2:a pris: Böckerna ”Drömciklider” av Ad Konings samt ”Bättre bilder / Fotoskolan 1” av Viktor Sundberg
    3:e pris: Boken ”Drömciklider av Ad Konings”

Tävlingsregler och allt annat du behöver veta för att vara med kan du läsa på: http://www.akvariehelg.se/fototavling/
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Schyssta priser, synd att man suger fett på detta. bakgrunden hade varit toppen.

Fotoskolan vore ju bra som tröstpris för den som behöver bli bättre, den ligger på min önskelista inför julen Som om nu frugan skulle bry som om vad jag önskar mig Överraskningar är övervärderade...
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• Wilhelm
      Användare
      • April 2002
      • 9122

Din son som läser allt du skriver kan väl skvallra ?
      mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
      Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
      www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

• DaRe
        NCS Medlem
        • September 2009
        • 22830

Hehe, som tur är lever jag i en familj som förstår humor i form av ironi
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

Arbetssätt...