Välkommen tillbaka Micke
Tillbaka i CA träsket iaf lite!!
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Hej!
Träffade skåningarna i helgen och det var sköj! Nu har man snöat in på CA och tänker stanna där nu hehe..1 par grammodes beställdes mitt största jagga par jag haft (tror jag) är på väg hem tillsammans med 3 fina V. argenta(stora) och ett 1par freddie`s dessutom
Im Back!!Kommentar
-
-
...och som är yngel från Beasts VF-par. Jag hade inte dem så länge, men min hona är syster till paret. Kul att du köpt dem, det är ett riktigt snyggt par och de kommer säkert att stortrivas i ditt stora kar. Lycka till.Kommentar
-
fredag
japp på fredag smäller det kommer ny fisk till karet återkommer i helgen ska försöka fixa en kamera åxo...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Peppande tråd! Skoj att se på då någon får tillbaka intresset Jaggaparet är givetvis det jag är mest sugen att se bilder på, vad annarsFredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Kommentar
-
jag får döpa om tråden till mycket nu hehe...Jaggorna är grymma 37cm hane 29cm på honan hanen väger1270g honan 800g, argentan iaf en hane 28,5cm de andra två 19och15cm ser ut som honor men har ingen fläck i ryggfenan,ett fint par eliotti fullvuxna dessutom och så ett par freddie med den skumma teckningen nästa utan fläckar mer hel gröna kraftiga hanen runt 24cm honan strax över 15cm mycket intressant detta hehe bilder kommer som sagt ska försöka imorrn om de visar sig känner sig lugna...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
jag får döpa om tråden till mycket nu hehe...Jaggorna är grymma 37cm hane 29cm på honan hanen väger1270g honan 800g, argentan iaf en hane 28,5cm de andra två 19och15cm ser ut som honor men har ingen fläck i ryggfenan,ett fint par eliotti fullvuxna dessutom och så ett par freddie med den skumma teckningen nästa utan fläckar mer hel gröna kraftiga hanen runt 24cm honan strax över 15cm mycket intressant detta hehe bilder kommer som sagt ska försöka imorrn om de visar sig känner sig lugna...
Jag var själv sugen att skaffa ett större jaggapar igår, Rolle här i Luleå hade fått in ett lekpar som nu går i hans feta damm. De var knepiga att kolla in uppifrån så jag kan inte avgöra storleken eller utseendet men de verkade rätt kraftiga över ryggen i alla fall. Men jag tvekade då han sa att de var lite försiktiga av sig, så jag väntar in nästa tåg, klart är ju att förr eller senare lär det bli jaggor igen. (Jag smyger iofs med en mindre rackare på runt 15cm nu men den är ett kolsvart stressmonster och inget värt att visa upp direkt)Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
KÖpte jinnarps gamla A. cittrinellum den större ob hanen och den mindre
Ob honan det tar sig nu Hehe...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar