Hittade 4st eliotti och 4st eldbuk i den lokala affären magra klena nu ska jag mata på dom lite försiktigt så ska vi se vad det blir av dom bilder kommer när de ser mer välmående ut hehe..
Tillbaka i CA träsket iaf lite!!
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Kommentar
-
-
Hehe du höll dig inte så himla länge. En drog, eller hur.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Helt riktigt!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Hej!
Träffade skåningarna i helgen och det var sköj! Nu har man snöat in på CA och tänker stanna där nu hehe..1 par grammodes beställdes mitt största jagga par jag haft (tror jag) är på väg hem tillsammans med 3 fina V. argenta(stora) och ett 1par freddie`s dessutom
Im Back!!Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Hej!
Träffade skåningarna i helgen och det var sköj! Nu har man snöat in på CA och tänker stanna där nu hehe..1 par grammodes beställdes mitt största jagga par jag haft (tror jag) är på väg hem tillsammans med 3 fina V. argenta(stora) och ett 1par freddie`s dessutom
Im Back!!
/JockeKommentar
-
Hej!
Im Back!!CAKommentar
-
Jag tror dig när vi får de bilder. Argenteorna vore extra kul att se, en av de vackraste fiskar man kan ha...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar