1 låda CA från Jeff Rapps
Kollaps
X
-
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
mina varierar i färgerna hela tiden, konstigt nog var inte de som hade ynglerna färggrannast utan ett annat större par, nu tror jag iof de oxå har lekt, svårt att se bara för de har gömt sig under en stor rot, men de blir svarta under hakan och kör eldbuksbeteende med att spänna ut gälarna så det är både skitsnyggt och coolt när de är svarta därMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
mina varierar i färgerna hela tiden, konstigt nog var inte de som hade ynglerna färggrannast utan ett annat större par, nu tror jag iof de oxå har lekt, svårt att se bara för de har gömt sig under en stor rot, men de blir svarta under hakan och kör eldbuksbeteende med att spänna ut gälarna så det är både skitsnyggt och coolt när de är svarta där
Vissa av mina är som dina svarta under hakan och vissa röda? det tycker jag är lite underligt... Men snygga är domCAKommentar
-
En liten foto uppdatering
Thorichthys pasionis "laguna perdida" lite "action" bilder inbördes mellan hane och hona i respektive par.
Man kan se rättså tydligt att paret på sista fotot är gulare än paret på första fotot.Senast redigerad av RobinH; 20 March 2012, 01:31.CAKommentar
-
Skönheter !!!!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Oxå tar vi några på Theraps microphthalmus "Rio copan" F1
Detta är den största och den som ser bäst ut av dom 9st jag har
han e ca 9-10cmCAKommentar
-
-
Läckra bilder, har alltid pasionis sådär svart gälvecksmemebran? Kan tänka mig att det blir effektfullt när dom "flairar" mot varandra (hittar inget bra ord på svenska..). En riktigt fin samling fiskar du har nu .SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
Kommentar