Kanonnummer! Bra bredd o fylliga artiklar o bra bildmaterial.
Årets sista maffiga Ciklidblad har skickats till tryckeriet!
Kollaps
X
-
-
Bra jobbat allihop, men ffa DaRe som "sliter på golvet" - grymt jobbat!!Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Bästa nr:et på mkt mkt länge! Å bästa kalendern oxå! Ryggdunk till alla inblandade!!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
-
Fick numret igår och det ser riktigt bra ut! Mitt i all flyttpackning, julstök och nybliven 2-barnspappa så ser jag fram emot en "egen halvtimma" hos farmor/farfar med numret i handen, framför brasan och vem vet - kanske nått kallt i alu-burk på bordet bredvid.Kommentar
-
Fick numret igår och det ser riktigt bra ut! Mitt i all flyttpackning, julstök och nybliven 2-barnspappa så ser jag fram emot en "egen halvtimma" hos farmor/farfar med numret i handen, framför brasan och vem vet - kanske nått kallt i alu-burk på bordet bredvid.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Själv tar jag ett sug på slangen. Inget går upp mot 25-gradigt vatten med liv i. Kalendern är redan upphängd i husets finaste rum (garaget). Två arter som finns i mina kar är med 2012 - T irsacae och Geophagus.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Det var väl den finska jultomten som hjälpte till!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Äntligen en almanacka värd namnet, tack Göran.
Den brukar åka i sopkorgen men inte i år. Det var ett bra beslut att låta någon sätta alla bilder.
:stjärnigtKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar