Lokal i Luleå!
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
-
Skumt IMG taggar ska funka och bilden syns om man kollar på länken. Du kan alltid ladda upp direkt här i forumet det krävs inget medlemskap men bilderna måste vara mindre än 2 MB.
/DavidKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
-
Ser ut som en heltrevlig lokal. Snygga akvarium dessutom!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Tack!
Här kommen en länk till mitt album på Facebook med text och beskrivningar till bilderna.
Albumet LALokalFestina lente!
Våran lokalKommentar
-
Festina lente!
Våran lokalKommentar
-
-
Fin lokal. Det vore inte helt fel att ha tillgång till en sådan.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Tackar.
Nä, helt fel är det ju inte. Speciellt inte när det blir kallt om vintern och man räds för att gå ut.
Tack!
Överblick.
Mitt 530 (160x55x60) som huserar 4st Datnoides polota, 4st P. scalarer samt 1st Acanthicus hystrix.
Överblick. Daniels 670 och Rio 400 t.v. Mitt 720 och 530 t.h.
Rummet intill med de mindre karen samt Ylipääs 576 längst in till vänster högst upp med P. altum. Dahlbergs 540 till vänster, det undre med lite blandad fisk, bl.a. Toxotes Microlepis, sen Tavoonikus 576 under Alex 576 med Channor, även hans 540 ovanför Dahlbergs 540 som huserar Slöjstjärtshonor.
Jaja..
Mina kar. Högst upp 3st C. marulius var. Salween, 2st Jaggor samt Ylipääs Skednosmal.
Det undre karet är mitt med dats och scalarer som jag skrev tidigare.Festina lente!
Våran lokalKommentar
-
Riktigt Nice.
Men det ser jobbigt ut med vattenbyte.
Ingen som sysslar med Malawi där uppe?jojon80@spray.seKommentar
-
Nog finns det säkert någon med Malawis, men inte i våran krets.. ännu.
Jobbigt med vattenbyte? Nejdå, stor slang för tömning, alternativt två stora slangar.. Jag byter vatten var tredje dag kanske, går på rutin.Festina lente!
Våran lokalKommentar
-
Kommentar
Kommentar