Hej. Kan någon hjälpa mig med en identifikation av dom här malarna. Jag har glömt L-numret på dem och jag har tydligen en liten fabrik i akvariet som spottar ur sig sådana nu, så det kunde vara bra att veta vad dom heter om man skulle sälja några.
Identifikation av L-Mal tack.
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Kommentar
-
Det är
Hypansistrus contradensjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
Genom att L-007 har betydligt mindre fläckar (storleksmässigt alltså)+ att om det varit L-007 så leker dom inte i den storlek som dina malar ser ut att vara idag, kan dom vara 6-7 cm? Mina avelsdjur på L-007 leker inte förrän i 13-14 cm storlek. Så det är helt korrekt som Christer skriver L-201 du har där, men det är också en fin mal."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Genom att L-007 har betydligt mindre fläckar (storleksmässigt alltså)+ att om det varit L-007 så leker dom inte i den storlek som dina malar ser ut att vara idag, kan dom vara 6-7 cm? Mina avelsdjur på L-007 leker inte förrän i 13-14 cm storlek. Så det är helt korrekt som Christer skriver L-201 du har där, men det är också en fin mal.
Lustigt. Jag har haft dom 4-5 år nu men aldrig sett till några andra djur än originalfiskarna, men så plötsligt för ett år sedan började det dyka upp såna där i alla storlekar som fanns, så dom måste ha lekt nästan från första året. Igår när jag gjorde rent filtret vällde det fram små 7mm-yngel så det är fler på gång. Jag hade dock hoppats att dom skulle vara randiga, men dessvärre var dom prickiga. :-)
Tack så mycket för hjälpen allihop!Senast redigerad av MickeA; 20 November 2011, 19:46.Kommentar
Kommentar