Grym Ca/Sa butik.
Kollaps
X
-
-
Hehe, så enkelt var det. Den jaggan som är där är det en Black and White? Har den en specifik fångstplats kopplad till den teckningen?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Umbiin jag köpt kommer från Jinnaps gamla par,köpte dom i sandby. Finns en del kvar. Kanske köper några till sen.Kommentar
-
Dare: "Black and white" kommer från Costa rica ingen aning om vad honan på bilden har för ursprung.
Salmberg: Trevligt, du kan ju köpa nån fin hane på unimat. Synd att sandby är stängt när jag kommer neröver (en söndag), dom verkar ha ett roligt utbud.SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Ni kommer ha det trevligt, grym bäck och fantastiska butiksakvarium (såhär ska en seriös butik se ut!).
SA:
-
Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Jodå den färjan går och då kan ni ta en titt på kattegattcentret. Riktigt trevligt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Fantastisk mysig butik med inredda akvarier o udda fiskar
men var tjänar dom pengar till lönen ??jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Tänkte samma sak, utbudet påminner om en bra garagebutik. Dom säljer dock mycket prylar per webshop och som jag fattat det så är det unimati som ligger bakom märket rockzolid (om jag inte förstått saken fel).SA:
Kommentar