Ph-värde eller hårdhetsfaktor har en mindre betydelse. Lugubrisgruppen lever i väldigt olika typer av vatten. Däremot så ska vattnet vara fräscht och rent från nitrat. Jag hade en AKT cirkulationspump med 17.000L/t med filtermatta, sandpelarfilter och ytavrinning. För att få en så snabb nedbrytning av dessa kopiösa mängder fisk som petades ned i burken så körde jag även med oxydator.
Kan man söka statliga bidrag för att odla ovanliga arter??
Kollaps
X
-
-
Låter som att jag behöver vinna en 20-30 miljoner på lotto först så skall nog resten lösa sig
Ph-värde eller hårdhetsfaktor har en mindre betydelse. Lugubrisgruppen lever i väldigt olika typer av vatten. Däremot så ska vattnet vara fräscht och rent från nitrat. Jag hade en AKT cirkulationspump med 17.000L/t med filtermatta, sandpelarfilter och ytavrinning. För att få en så snabb nedbrytning av dessa kopiösa mängder fisk som petades ned i burken så körde jag även med oxydator.MVH
KristoferKommentar
-
Kommentar
-
Tänkte mer med hus köp, tank byggen, rening, import av substrat från deras levnadsplatser och sen kemi kitt för att lyckas skapa exakt rätt vatten för dem =)
Sen var de väll en liten överdrift med 20-30 miljoner, men med de kapitalet så borde man lyckas hitta faktorn som utlöser leken och ror i hamn uppdragningen av kullarna =)MVH
KristoferKommentar
Kommentar