Möbelakvarier... har det hänt nåt?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • anli
    Användare
    • March 2003
    • 3740

Möbelakvarier... har det hänt nåt?

Jag har haft ett akvarieuppehåll i 4 år... och undrar om det hänt nåt nytt på akvariefronten? Nya märken, modeller när det gäller lite snyggare akvarier.
    Har utbudet ökat i Sverige?
    Anders L
  • cichlids4fun
    NCS Medlem
    • April 2002
    • 3111

Ursprungligen postat av anli
    Jag har haft ett akvarieuppehåll i 4 år... och undrar om det hänt nåt nytt på akvariefronten? Nya märken, modeller när det gäller lite snyggare akvarier.
    Har utbudet ökat i Sverige?
    lagret hade några snygga sist jag var där, annars så är det väl tyskland som gäller.......

kolla denna länk
    Mvh
    Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

• doohan
      Användare
      • August 2004
      • 1607

Jag

tycker som Peter att lagrets polska kar är snygga och dom finns i skaplig storlek åxå, Även Juwels tillverkas i Polen om jag minns rätt. Diversa som lagret säljer han stora snygga möbelakvarium. Det har kommit en ny tillverkare, ny för mig är dom i allafall. Oceanson tror jag stavas. Dom gör sina akvarium av 3st glas dvs bakruta, bottenglas och framruta. framrutan består av framglaset + sidoglasen som en enhet då hörnen är svängda,böjda. Jag tycker det ser konstigt ut då bilden förvrängs av det böjda glaset, men färre slikonskarvar blir det ju

deras 1800L är rätt läckert tycker jag..

Kommentar

• Bjorn
        Användare
        • October 2009
        • 939

Senaste akvariemöbeln här hemma är aluminium alá Akvarielagret med Black Tulip köksbänkskiva från Bauhaus.
        Newbie December 2009
        Malawi: 450 liter
        Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano

Järfälla/Stockholm

Kommentar

Arbetssätt...