If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag har haft ett akvarieuppehåll i 4 år... och undrar om det hänt nåt nytt på akvariefronten? Nya märken, modeller när det gäller lite snyggare akvarier.
Har utbudet ökat i Sverige?
Jag har haft ett akvarieuppehåll i 4 år... och undrar om det hänt nåt nytt på akvariefronten? Nya märken, modeller när det gäller lite snyggare akvarier.
Har utbudet ökat i Sverige?
lagret hade några snygga sist jag var där, annars så är det väl tyskland som gäller.......
tycker som Peter att lagrets polska kar är snygga och dom finns i skaplig storlek åxå, Även Juwels tillverkas i Polen om jag minns rätt. Diversa som lagret säljer han stora snygga möbelakvarium. Det har kommit en ny tillverkare, ny för mig är dom i allafall. Oceanson tror jag stavas. Dom gör sina akvarium av 3st glas dvs bakruta, bottenglas och framruta. framrutan består av framglaset + sidoglasen som en enhet då hörnen är svängda,böjda. Jag tycker det ser konstigt ut då bilden förvrängs av det böjda glaset, men färre slikonskarvar blir det ju
Kommentar