Sådär ja. Har fått tillstånd av tanten att få sätta in ett 1800l kar i huset. Dock så kmr det ta 1-2år innan detta sker, då jag fick deala lite så jag fixar iordning lite annat här hemma på huset först Men tänkte redan nu höra lite med er som har erfarenhet och koll på detta med större burkar.
Ytan i vardagsrummet jag har tillfogande för detta är 3.2m brett o 1.2m djupt där det ska stå, så tanken just nu är måtten: 300*100*60cm
Då kmr lite frågor:
Vad krävs det för tjocklek på glasen o kostnad?
Ställning antal ben matrial osv?
Tillväga gångs sätt bygga själv anlita? Vilka kan man anlita te att bygga det och få det på plats isf? Kostnad?
Det är det som snurrar i huvet nu! allt annat med teknik får komma senare.
Anledning till att jag frågar är att det kmr kosta en massa kosing och vill veta så man kan spara undan
Kommer det upp något större burk som skulle va av intresse begagnat så kmr det nog bli ett sådant.
Det är ju framförallt ett riktigt djup i burken jag vill ha är den sen 200 eller 300cm lång så kvittar det.
Ytan i vardagsrummet jag har tillfogande för detta är 3.2m brett o 1.2m djupt där det ska stå, så tanken just nu är måtten: 300*100*60cm
Då kmr lite frågor:
Vad krävs det för tjocklek på glasen o kostnad?
Ställning antal ben matrial osv?
Tillväga gångs sätt bygga själv anlita? Vilka kan man anlita te att bygga det och få det på plats isf? Kostnad?
Det är det som snurrar i huvet nu! allt annat med teknik får komma senare.
Anledning till att jag frågar är att det kmr kosta en massa kosing och vill veta så man kan spara undan
Kommer det upp något större burk som skulle va av intresse begagnat så kmr det nog bli ett sådant.
Det är ju framförallt ett riktigt djup i burken jag vill ha är den sen 200 eller 300cm lång så kvittar det.
Kommentar