Musiktråd.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • nitraM
    Användare
    • October 2011
    • 46

Musiktråd.

Vad ljuder ur alla ciklid fantasters högtalare?

Själv lyssnar jag på de mesta. (beror på humöret)
    Ska iväg på detta nu om 3 veckor. http://www.tickster.com/sv/events/mk3gn47zutvab6k

Så jag startar med en Asta Kask låt.

Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
    Barn sover inte,dom ligger på laddning.
  • nitraM
    Användare
    • October 2011
    • 46

Lite dala reggae

Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.

Kommentar

• Gäst

Tja... Jag noterade just att bliix nyligen lagt upp ett nytt klipp på youtube efter en tids uppehåll... (Han är en mästare på att omvandla platt radiomusik till hyffsad metal) Detta är kanske inte en av hans bättre tolkningar men personligen tycker jag att det är kul att höra av honom igen... Trevligt!

Mvh/Andreas.

Kommentar

• cichlids4fun
        NCS Medlem
        • April 2002
        • 3111

Mvh
        Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

• nitraM
          Användare
          • October 2011
          • 46

Kommentar

• HåE
            Användare
            • September 2007
            • 1525

Ursprungligen postat av cichlids4fun
            http://www.youtube.com/watch?v=Rv9CDEbvmr8

http://www.youtube.com/watch?v=4EL67mjv1nM
            Bra val där Peter. Höjdare alla tre. Här kommer låtar ifrån några av dom skivor jag spelar mest för tillfället.

När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.

Kommentar

• Rivulatus
              Användare
              • December 2002
              • 811

axplock..
              SA:

Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
              Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"

Kommentar

• Krille
                Användare
                • January 2011
                • 103

3 låtar jag gillar just nu

I dont not own any rights to the song and or band. All credit goes to Ozzy. ROCK ON

Har ett 375L Malawi kar och et yngel kar

Kommentar

• Ciklid_Martin
                  Användare
                  • May 2011
                  • 136

sigpic

Kommentar

• Gäst

Hej!
                    Kallar ni detta för musik?? // Ann-Mari

Kommentar

• Joakim Draktoft
                      NCS Medlem
                      • April 2002
                      • 7334

Ursprungligen postat av annmari
                      Hej!
                      Kallar ni detta för musik?? // Ann-Mari
                      All tycker olika om olika sorters musik, men har rätt till sin egen smak. Länka gärna till din vad du anser är bra musik.
                      Joakim Draktoft
                      f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
                        Var och en får lyssna på vad den vill, du frågade efter misn smak, klassiskt klassiskt eftersom jag är frilansmusiker har jobbat med klassiskt i över 38 år, sen gillar jag tugggummipop gruppen The Archies från 69-73, även Ted Gärdestad, Credens clearwater revivel var bra på sin tid , i början på 80-talet gillade jag den Holländska gruppen Chocking Blue, bla deras låt " Send me a postcard " / Ann-Mari

Kommentar

• Joakim Draktoft
                          NCS Medlem
                          • April 2002
                          • 7334

Ursprungligen postat av annmari
                          Hej!
                          Var och en får lyssna på vad den vill, du frågade efter misn smak, klassiskt klassiskt eftersom jag är frilansmusiker har jobbat med klassiskt i över 38 år, sen gillar jag tugggummipop gruppen The Archies från 69-73, även Ted Gärdestad, Credens clearwater revivel var bra på sin tid , i början på 80-talet gillade jag den Holländska gruppen Chocking Blue, bla deras låt " Send me a postcard " / Ann-Mari
                          Välj gärna ut några av låtar från dessa artister, sök i youtube och länka in klipp i denna tråd, så ser fler ljudliga exempel på din smak.
                          Joakim Draktoft
                          f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
                            Shocking Blue bestod av Mariska Veres sång, samt Klassje van der Val Cornelis van der Bekk med flera dom gjorde flera LP skivor och singelplattor, The Archies var en hemlig grupp bestående av studiomusiker som var mer eller rmindre en ghostgrupp solosångare var Ron Dante, deras störst Hit var Sugar, Sugar som spelats över hela världen och sålts i miljoner ex, dom flesta känner till denna låt. sök på youtube där finns deras låtar besök gärna Ron Dantes egen hemsida där finns mycket info om The Archies www.rondante.com eller bara rondante.com // Ann-Mari

Kommentar

• Gäst

Hej!
                              Jag minns på 70-talet när nya LP skivor med The Archies kom ut jag köpte varenda en, dom studiomuisker som då spelade på dessa skivor är numera kända instrumentalister, alla The Archies lp-skivor är inspelade i bolaget RCAs studios i New York City, producent var Jeff Barry som också skrev låten Sugar,Sugar med Andy Kim, ska se om jag kan lägga upp en låt från youtube här // Ann-Mari

Kommentar

Arbetssätt...