I och för sig ska jag sälja mina silvertetror nu, men vilka växter kan man ha till dessa växtätande odjur . Har lagt ner mycket pengar på kraftiga växter, men än har inget överlevt och nu har jag fått en massa alger som jag inte får bukt med. Tänkte ifall jag inte blir av med de inom det snaraste
vilka växter?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
har du provat Crinum thaianum? Eller någon annan crinumlök?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
Fler hyggligt vanliga crinumväxter är:
Crinum natans
Crinum calamistratum
Crinum thaianum
jag har natans och thaianum och de funkar klockrent med Hantlar som kan gå hårt åt växter, men inget är säkert.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Hej igen
Jag har inte testat någon av dessa, ska försöka ta mig till stan idag o se om de har dessa i en större djuraffär, än ortens lilla.Kommentar
-
Hittade du några fina växter?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar