Vad har du lek på idag?
Kollaps
X
-
-
Ja visst var det. I går kväll fanns det cirka 40-50 romkorn, övriga hade vitnat och plockats bort av föräldrarna, och tittade jag riktigt noga såg jag sprattel i kornen som var gulorangea och ganska genomskinliga.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Igår flyttade jag min ventralishona, hon håller fortfarande. Hur många yngel kan en liten förstagångslekare runt 8 cm få?
/JockeKommentar
-
Kommentar
-
vad har du lek på idag?
i 720 ett par pemba honor som tuggar + ett tiotal yngel ca 2 cm , i 200 en jäkla massa j marlieri i blandade strl (svåra att bli av med) mvh sörenKommentar
-
-
Coolt!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Första riktiga kullen med yngel av Pseudotropheus saulosi . 25-30st överflyttade till ett 100 liters genom att ta honan de sista dagarna. Det var dock mycket frustrerande att försöka fånga honan, men kom efter några dagar på att jag ju kunde använda mig av en fälla vilket gick väldigt smidigt.Kommentar
-
Det är så typiskt Skulle försöka att dra ner lite inför resan i januari, så kommer lek på C.Geertsi, L.Albus och P.Jalo reef har dessutom surr på C.trewavasae och C.Parvus. Geertsi kommer vilken dag som helst. Albus är inne på dag 10, Jalo reef är också på dag 10, sedan om de två övriga skall sålla sig till mängden återstr att se .Kommentar
-
Härligt att höraKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
/Jan-ErikKommentar
-
Copadichromis atripinnis gått 6 dar nu och Otopharynx lithobates black orange dorsal som gått i 2 veckor nu,så nu hoppas jag att dom håller tiden utKommentar
Kommentar