Lek på Andinoacara rivulatus
Vad har du lek på idag?
Kollaps
X
-
CA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L > -
Jag har nykläckta yngel på mina Thorichthys eliotti "Rio Manso". De har lekt med ett par veckors mellanrum sedan jag köpte dem. Den här gången blir det nog att spara ett gäng tror jag.
Mina Cichlasoma salvini "Red Nututun" har nog lekt. Jag har inte sett några rom men honan håller till bakom en rot och är fullt utfärgad och arg som en hel uppretad bisvärm.
/JockeKommentar
-
Jag har nykläckta yngel på mina Thorichthys eliotti "Rio Manso". De har lekt med ett par veckors mellanrum sedan jag köpte dem. Den här gången blir det nog att spara ett gäng tror jag.
Mina Cichlasoma salvini "Red Nututun" har nog lekt. Jag har inte sett några rom men honan håller till bakom en rot och är fullt utfärgad och arg som en hel uppretad bisvärm.
/JockeCAKommentar
-
Ja det gör du rätt i att spara på yngel från den Thorichthys ellioti stammen, dom är riktigt fina.
/JockeKommentar
-
www.stockholmsciklidklubb.comKommentar
-
-
Cichlasoma salvini , 5 cm stora, köpte dom förra veckan.. Någon red-variant som kommer från hagebycikliden, riktigt snygga men hade hoppats på att de skulle vara en aning större innan de började leka..Kommentar
-
Cichlasoma salvini , 5 cm stora, köpte dom förra veckan.. Någon red-variant som kommer från hagebycikliden, riktigt snygga men hade hoppats på att de skulle vara en aning större innan de började leka..CAKommentar
-
-
Snygga och riktigt trevlig bild dessutom!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Är det en lekgrop man ser på nedersta bilden?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Ja nu ser jag läckert. Sjukt snygga firar i min mening!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
Kommentar