Vad har du lek på idag?
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Ja, jisses... snacka om att killen visste om att jag ville ta ett par bilder på honom. Helt omöjlig att få en hyfsad bild, och han ställde sig längst in i karet också. Jag har så mörkt i det här karet att det blir väldigt dåliga bilder tyvärr, DaRe - överskärpta, beskurna och eländiga. Hoppas du kan se något iallafall.
Annars har honan ynglen kvar och vallar runt dessa med aggressiv iver - fick ett par goa filmsnuttar på henne idag igen. Skall jag trycka in en liten film till här?Kommentar
-
Visst film är gött!
/DavidKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Snyggt!
Alltid kul att se en hona med småttingar.Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Otroligt vacker!! Härlig inredning och ja vad ska man säga,... njutbart!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Då noterar jag detta!Kommentar
-
F1 manacapur red back en enorm romkaka bara skall bli kul o se hur de fixar det.
Kommentar
-
-
Äntligen har jag lek på mina Eretmodus cyanostictus efter flytten i december. Bättre sent än aldrig. =DKommentar
-
Grattis, kul!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Crenicichla regani , Manacapuru red shoulder scalare, microgeophagus(Fjärilsciklid), Discus(dom har rom för 4 gången får se om det blir nåt) och sen har jag lekande L15,L134,L136 och Sturiosoma festivum fast ynglena dör när dom är 1cm. Sen odlar dottern vildguppy från rio tocantin och röda svärdbärare...sigpicKommentar
-
Salvinin med stort lass yngel denna gång. Väldigt hetsiga för första gången och svår fotade då de kastar sig i kring då jag kommer nära.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar