If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det finns med i catalog of fishes men på fishbase är det vad vi har som gälle roch vi följer fishbase. Vet inget närmare om detta. Så har du info är det intressant.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Idag var det lek på mina skalarer för första ggn, e köpta som "surinam altum" vaf*n nu d e för ngt jaja sjukt snygga o högresta skalarer e det iaf. får bara se nu om dom e några rom/yngelvårdare. Har också Geophagus brachybranchus som håller tugg nu, första ggn som dom håller mer än i två dagar. Nu hjålps dom åt också, innan har bara honan tagit ansvar o när hon blivit för hungrig så har larverna fått gå. Men nu verkar dom köra 50/50 av tiden. Sjukt roligt
Försent, var precis o kollade till i karet o då e romen borta!! Men skoj e det, o har det blivit en lek blir det oftast fler. Man skulle bara ägt ngn kamera som ger fiskarna rättvisa också
Azra har precis tömt en Labidochromis Caeuruleus "nkata bay" på 8 yngel. Väntar på en Aulonocara "röd rubin" också, men de ynglena är inte redo att flyttas från hakpåsen.
Nkata Bay ynglena går med mina L46, så med lite tur kan de få liv i mina malar också, för de är tråkiga och gömmer sig
Hoppas det var ok. Det är lite tixigt att få filmerna att syns infogade så jag brukar fixa och trixa med detta endast med syfte att hjälpa. I alla fall tidigare har jag meddelat detta men nu var jag för lat.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Kommentar