Kan de inte filtrera ut det ? Hur gör de i naturen?
Vad har du lek på idag?
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
aha du menar att det bara är grus eller att gruset krossar äggen som är tillsammans med gruset?!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kan nog vara både och. Nu var det två småttingar med lite gulesäck kvar tillsammans med gruset. Andra gånger när honan bara har hållt tugget en vecka kan det ju vara så att det bara är grus eller som sagt att gruset har förstört äggen. Eller också beror det på ngt helt annat. Svårt att veta eftersom jag aldrig sett när de spottat.Kommentar
-
-
Har haft lek på mina Otopharynx lithobates . Såg honan lägga 32st ägg.Kommentar
-
-
Bevittnade ännu en gång mina White Lips i lektagen. Håller tummarna för en leverans omkring den 18 aprilKommentar
-
-
Jag
missade leken med jag såg att min Callochromis macrops red ndole honade tuggade idag. Första leken så hon lär nog inte hålla tugget. Men kul att jag har lek på nån av mina arterKommentar
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
GrattisKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
Kommentar