Aha, vi saknar bild på hona och yngel av dessa i artregistret.
Vad har du lek på idag?
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
hittade 5st tuggande honor av Xenotilapia ochrogenys "kigoma" idagMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
///David
-
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Det är för lite Malawi på det här forumet.
I dag lekte
Fryeri
Firefish
Röd rubin
Maingano
Rödzebra
Saloisi
Snacka om babyboom.jojon80@spray.seKommentar
-
Fan, skulle ha postat det igår. Det är rom just nu, men jag har åkt bort över helgen så jag får se hur det ser ut när jag kommer tillbaka. Lovar att ta någon bild. Men det är första gången de leker och jag har ingen aning om vilken hane det är som är med. Har för avsikt iaf att testa dra upp ett gäng.Kommentar
-
///David
-
Påfågelciklider - en svärm yngel just nu.
Placidochromis subocularis - en liten hona tuggar sedan någon vecka. Första gången för både hane och hona. Tror att honan släpper ut ungarna lite då och då bakom några av stenarna.
Protomelas taeniolatus - en hona tuggar sedan någon vecka. Första gången för denna honan.
Aulonocara "fire fish" - Första gången för både hane och hona. Honan ruvar sedan några dagar.
Dimidiochromis compressiceps - leker just nu!
//KajKommentar
-
Kommentar
-
Mina guldsöm lekte efter jag flyttade dom från 720 till 250liters... va rätt lätt o ta bilder på dom då dom attackerar rutan när man kommer för nära720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
-
Kommentar