If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ett dröm akvarium eller inte men har planer på ett nytt här hemma så man får hoppas det blir mitt drömakvarium & mått på detta skall bli längd 260 höjd 65 och 80 djup blir väl ca 1350l som skall byggas in i köket här hemma
Vilken inreding har jag ska har jag inte bestämt med tanke på att man måste riva lite väggar för att få in det och detta är ett långsiktigt projekt som förhoppnings vis ska stå klart här hemma om 6-8månader
Mvh
Roger
Nu så står akvariet på plats. Inte det största och inte det minsta, men väl på den högsta ställningen! Liite för rangligt tycker jag, men med 600 kilo så står det väl stadigt hoppas jag!
Nu är det bara att simma lugnt ett par veckor!
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Nu så står akvariet på plats. Inte det största och inte det minsta, men väl på den högsta ställningen! Liite för rangligt tycker jag, men med 600 kilo så står det väl stadigt hoppas jag!
Nu är det bara att simma lugnt ett par veckor!
Tummen upp! Gillar speciellt att du kontrastdesignar latmaskvarianten av bakgrundslåda mot perfektioistisk colour-coordination vattenpass/ golvfärg.
En installation vilken skulle platsa på Moma.
- Är tanken att lyfta fram motsättningen I-land vs. U-land?
- Om så är fallet: vad representerar den höga ställningen? Fallhöjd eller illusion??
Vilken energi och konsekvens du håller Suma, ingen annan känner man igen så tydligt på stilen i inläggen. Gillaknappen är tryckt!!!
tack, om jag nu kan tolka kommentaren som positiv.Bakom Internets slöja av anonymitet kan man ju försöka vara som man skulle vilja vara...?...kanske lite kultursnobbiga vinklingar, är ju rätvinklig ingenjör till vardags..
Kommentar