Verkligen!
Hur ser ditt drömakvarium ut?
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
Det där karet däremot var snyggt!Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Jag har tyvärr ingen bild eller filmsnutt, men mitt dröm akvarium är ett akvarium på minst 1500 liter där mina vuxna ciklider skulle glida runt som vackra flaggskeppKommentar
-
Måste man ha bara ett?
Får jag utveckla det jag har till cikliderna lite till så kommer jag nog bli nöjd och det var ju en dröm att ha det stora karet.
Men skulle gärna ha ett 2000 liter plus för lite arowanor och pacus och andra konstiga monsterfiskar, nog det nya drömmkaret när jag lyckats skaffa det första jag drömde om.
Lite i stuk med detta fast med mer inredning och växter förståss.
Mvh
//AlfKommentar
-
Måste man ha bara ett?
Får jag utveckla det jag har till cikliderna lite till så kommer jag nog bli nöjd och det var ju en dröm att ha det stora karet.
Men skulle gärna ha ett 2000 liter plus för lite arowanor och pacus och andra konstiga monsterfiskar, nog det nya drömmkaret när jag lyckats skaffa det första jag drömde om.
Lite i stuk med detta fast med mer inredning och växter förståss.
dert såg läckert ut med akvariumet med Arowanan, man kanske skulle ha ett liknande sånt också ....med arowanor och lite annat roligtKommentar
-
Joo har också problem med platsbrist så får nog byta upp mig till en villa innan det blir några fler stora kar.
Men drömmarna finns där!Mvh
//AlfKommentar
-
Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Vänta ett par månader tills allt är på plats, all fisk har landat i Sverige osv, så ska du få se bilder på mitt (och ditt) drömkar.
Edit: Förvänta dig bara inte några sketna pacus i mitt kar. ;DSenast redigerad av Zten; 14 August 2012, 22:02.Kommentar
-
-
Har jag en j****la tur nu, då uppgraderar jag till villa inom ett år, och då blir det ett stort akvarium, så det är bara att hålla tummarnaKommentar
-
Men du får väll slänga upp lite bilder sen när du får hem firrarnaMvh
//AlfKommentar
Kommentar