If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Har en tiger som har skarpare ränder än någon annan kolla denna skitfin, min favorit hoppas de andra kommer bli bättre åxo men vi får se, får se hur det går med Geopaghusen men allt lugnt hittills nästan lite skygga får lätt panik åxo går nog över när de har acklimatiserat sig hehe
Nu fick jag jordätarna på bild lite skygga verkar vara ovana vid folk hehe flyr när man kommer till karet men rör man sig smygande så gick det hyfsat håll tillgodo
Japp blir nog bra detta lite förvånande att de är så skygga men de kommer säkert nu började käka idag iaf alltid positivt...man vill ju ha fler altum blir inte mät på dom så fina äter åxo bra håller sig framme pigga alerta
Det stämmer men jag upplever inte alls att denna har brasliensisens temprament. Visst bråkar de men bara inbördes jag har haft en grupp på 10 med diskus i ett 720 utan problem.
Mina Altum dör! Helvete får stora vita utslag på kroppen (svamp liknande) + fenorna trillar sönder det formligen exploderar på dom....kan det vara PH som är för högt de andra är scalarerna är helt opåverkade, Vad har man gjort för fel tacksam för svar....
Kommentar