Hänt en del sålde mina CA utom petenia paret,sen vart de en ko vändning med scalarer tigerfiskar och nu röd fenad (jätte?)gurami,,växter, lite pansar malar åxo kommer det litet bilder..
Mina fiskar!
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
-
Gillar!Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Ja såklart, här har du ju fiskarna till det akvariet.
Gilar dina Corydoras. Jag har själv 30st Sterbaier i en balja och de stimmar dödsskönt vid vattenbyten eller då de får lust.
Corydoras venezuelan black också eller hur? De är enormt snygga. Lite känsliga har jag hört, men i ett stort akvarium som detta blir värdena stabilare och kommer gå som smort!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Stämmer David ang Venezuela black! Guramin är en dark horse (men vackra)får se hur det går med det paret kan visst bli ett monster i det mesta hehe...Tror jag skippar ciklider helt nu förrutom Scalarerna då,,någon mer pansar mal är jag sugen på och någon annan fisk större stim fisk hade varit läckert förslag?Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Hänt lite mer här hemma hittat fler scalarer kolsvarta med röda ögon i Åled även en tetra scolofi heter den helblank med röda fenor sägs det vi får se, och skitfina altum hos Kaj i Tvååker + en Geophagus Sp Sao Paolo tror jag namnet var bilder kommer senare ikväll jobbar nu...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
då kommer det ett gäng bilderakvariet fullt med fisk alla utom geophagusen är framme håll tillgodoMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Gillar!Newbie December 2009
-
-
Newbie December 2009
-
Hänt lite mer här hemma hittat fler scalarer kolsvarta med röda ögon i Åled även en tetra scolofi heter den helblank med röda fenor sägs det vi får se, och skitfina altum hos Kaj i Tvååker + en Geophagus Sp Sao Paolo tror jag namnet var bilder kommer senare ikväll jobbar nu...
/JockeKommentar
-
Det stämmer men jag upplever inte alls att denna har brasliensisens temprament. Visst bråkar de men bara inbördes jag har haft en grupp på 10 med diskus i ett 720 utan problem.Kommentar
Kommentar