Håller på att koppa i 15 st Labeotropheus sp. trewavasae yngel jag fick med mig från en vän ca 10 honor och 5 hanar. Spännande
Pink's 300L Malawi
Kollaps
X
-
-
Kul! Glöm inte bort kameran!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Desvärre oladdad men de små liven verkar trivas imorgon utlovas BILDER!Kommentar
-
-
Små sötisar! Men vad är det för mussla du har i högra hörnet?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Haha ja den är ett väldigt internt skämt här hemma så den är inte där för att den är vacker så att säga... men malen gillar den iaf, hon brukar åka karusell på locketKommentar
-
De kommer bli hur snygga som helst bara de får växa på sig lite.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
livliga rackareKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Oh ja, tror till och med päronens terrier ligger i lä när det är fart på det här gänget skönt att de äter ordentligt ocksåKommentar
-
-
Blandar lite men just igår fick de krossade tetra pro colour crisps som jag fick ett spontant infall att köpa, annars brukar jag överlag mata mina kar med algvåfflor och cyclops.Kommentar
-
Tycker det börjar bli ganska trevlig färg på dem nu tyvärr svårt att återge med mobilkamera.
// PinkTessKommentar
-
Kul att de trivs och färgar ut.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar