If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag har sett dem och håller nog med om att det finns snyggare, men det kan ju hänga på vad mer man har i karet och om de står ensamma som en bakgrund eller byggs på med rötter stenhögar eller annat.
Det är ju bra pris på dem och som medlem har du ytterligare 10%. Hör av dig till mig om du vill bli medlem, andra halvåret har vi alltid någon form av erbjudande enligt denna sida:
Ifall Du blir medlem under andra halvan av ett kalenderår:
Du kan antingen betala in medlemsavgiften för det löpande kalenderåret eller välja att betala medlemsavgiften för det kommande kalenderåret. I det senare fallet kan Du be om ett specialerbjudande för kombinationen löpande år samt kommande år i ett paket pris. Maila då medlem@ciklid.org för att få reda på vad specialpriset på detta blir.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Jo priset lockar ju som sagt Men får fundera lite på hur jag ska göra... Attans att bakgrunder ska va så dyra... och bygga själv hinns inte riktigt med då jag ska bygga både kök och badrum
Måla baksidan av burken och sätt dit någon modul. Köper du en av de större fristående kan du kapa den i två delar och gömma filter och doppvärmare bakom dom.
Snyggare än hel bakgrund tycker jag. Blir mer djup i burken.
Jo priset lockar ju som sagt Men får fundera lite på hur jag ska göra... Attans att bakgrunder ska va så dyra... och bygga själv hinns inte riktigt med då jag ska bygga både kök och badrum
Men medlem ska hag bli iaf..
Men varför inte köpa slimline? Billigare, snyggare och svensktillverkat.
Kommentar