2 grymma veckor

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kimmy-
    Användare
    • June 2010
    • 458

2 grymma veckor

Nu är man äntligen hemma efter två tuffa veckor på jobbet efter 2,5månads sjukskrivning. Och vilka veckor 60h V.1 (4Dagar) V.2 72h (5dagar),

Ett smakprov på den gångna veckan

Mån 0500-2000
    Tis 0530-1930
    Ons 0500-1900
    Tors 0500-0100 Fucking 20h
    Fre 0530-1800

Och råga på detta o trött som man är efter nattens få somn timmar (3)
    så kmr man hem te en tjurig kärring (som för den delen bara går hemma och spenderar pengar som en annan sliter som ett djur att tjäna ihop).

Och en annan som bara ville komma hem och ta sig ett varmt bad med en grogg och läsa sig ciklidbaldet.
    Men detta gick åt pipsvängen pga att ciklidbladet inte låg i min brevlåda så nu är hela denna helg förstörd och DET VÄRSTA AV ALLT. så kom Svärföräldarna på ett OPLANERAT BESÖK, Asså tror fan jag tar mig en stor jävla grogg till och sätter mig nere i källaren hos mina kära fiskar, som alltid är lite livliga och glada när man kommer ner för att hälsa på dom, vilket det inte har blivit på 2veckor pga en massa jobb, TOM det nöjet får min tjuriga kärring!

Vem behöver psykolog När NCS finns?
    Mvh / Jimmy

Lokal
  • tege
    Användare
    • February 2005
    • 2753

Stackars dig! Som måste jobba och som har fru och en massa pengar och ett hus och ett akvarierum.....De e inte lätt alla gånger
    https://www.ciklid.org/forum/album.php?albumid=34

Kommentar

• DaRe
      NCS Medlem
      • September 2009
      • 22830

Sova bör man annars dör man.

CB kommer mitten av nästa vecka.
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

Arbetssätt...