Dragning i troffelotteriet 12:00 på lördag!!!!!!!
Kollaps
X
-
-
Kul med lotteri, och kul att vinna också även om jag hellre hade tagit förstapriset än tredjepriset! Tack till ni som fixat detta!Kommentar
-
-
Grattis till alla vinnare!
Det blev 20 nya fiskar för mig också idag, men jag fick betala dem själva.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kul att ni tyckte detta var skoj. Vi har lite annat skoj på gång inom en snar framtid med så det ska nog hända lite roliga saker i framtiden.
Aquariumstockholm och ASI vill tacka er alla för erat engagemang.Kommentar
-
Summering av resultat:
1:a Priset gick till: Pontus Olsson
2:a Priset gick till: Henrik Petrén
3:e Priset gick till: Anna Jansson
Bonuspriset till: Per Karlsson
Prisutdelning sker utan pompa och ståt. Fiskvinsterna kommer ni överrens med Aquariumstockholm om hämtning. Vi vill gärna se bilder när de är på plats!!!
NCS medlemskap kan jag meddela att jag nu ordnat i form av uppdatering av medlemsdatabsen. Grattis till ett år till (2012) med Ciklidbladet och alla andra förmåner du har du som medlem.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Som med lotterierna på Ciklidstämmorna, så nära men ändå så långt ifrån. Hade nummer 105 och missade med en hårsmån (103 och 104). Får väl köpa mig något kul i Tyskland nu till helgen istället för att trösta mig själv...
Jag ser redan fram emot nästa lotteri.Kommentar
Kommentar