Han hör väl av sig... hur lång tid hade man på sig innan lotten går vidare så att säga?
Dragning i troffelotteriet 12:00 på lördag!!!!!!!
Kollaps
X
-
-
Vi ser till att kontakta honom om vi misslyckas så beslutar vi om den ska vidare, men det kommer inte att ske. Tror jag.
Vi får gå via den kontakt som talat med tege.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Grattis alla vinnare !
Jag vinner nästa gång iställetMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
Det här var det bästa som hänt under min tid här på forumet! Verkligen kul. Som säkert alla andra hoppas jag på ett regelbundet återkommande lotteri - kanske en gång om året?
Kanonbra jobbat alla inblandade!
Vet inte om det går att arrangera men OM det går så skulle jag önska att första pris var lite valbart och kanske inte enbart (även om det i sig var ett fantastiskt första pris) troffar. Jag tror att man hade kunnat sälja fler lotter snabbare om första priset passat in i fler medlemmars akvarieprofiler. Men det här är bara önskemål och just nu petitesser - lotteriet var definitivt årets grej på forumet. Grattis till både arrangörer och vinnare!
//KajKommentar
-
Per blev för övrigt jätteglad för bonuspriset. Fiskarna hamnar hos någon som verkligen kan det där med Troffar (och har sysslat med dessa fiskar i massor av år). Han har varit NCS-medlem sedan 1988 (om jag kommer ihåg rätt).
Grattis alla vinnare, och en stor uppskattning till Tege, DaRe och alla andra som har fixat med lotteriet.
/JockeKommentar
-
Per blev för övrigt jätteglad för bonuspriset. Fiskarna hamnar hos någon som verkligen kan det där med Troffar (och har sysslat med dessa fiskar i massor av år). Han har varit NCS-medlem sedan 1988 (om jag kommer ihåg rätt).
Grattis alla vinnare, och en stor uppskattning till Tege, DaRe och alla andra som har fixat med lotteriet.
/JockeKommentar
-
Hela styrelsen har varit med, men mest är det tege som fått detta att hända och slutföras. All heder till honom!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Och givetvis inte minst aquariumstockholmKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Stort grattis till alla vinnare ! Uppföljningen på detta måste bli en julkalender med vinster typ petrochromis o troffar, 1 vf grupp varje dag.Kommentar
Kommentar