Här berättar jag hur dragningen kommer att gå till. För att göra det hela till ett roligt moment vill vi att så många som möjligt är närvarande under dragningen.
Dragningen av 3:e, 2:a samt 1:a priset kommer att ske Lördagen 24:e September mellan 12:00 till 12:45 här på forumet! Håller er redo!
Principer för dragningen.
Jag drar vinnarlotten först sedan 2:a priset sedan 3:e priset, men presenterar i omvänd ordning!!
Dvs presentation av vinnarna enligt:
12:00 presenterar jag lottnumret som vann 3:e priset på forumet i egen tråd.
12:15 presenterar jag lottnumret som vann 2:a priset på forumet i samma tråd
12:30 presenterar jag lottnumret som vann 1:a priset på forumet i samma tråd
Efter varje dragning får respektive vinnare stiga fram och berätta att han/hon vunnit varpå tege verifierar att ägaren av den lotten är densamme som sagt så i forumet.
Om vinnaren inte befinner sig på forumet eller av någon anledning missar dragningen kommer tege att leta rätt på personen och se till att priset delas ut.
Dragningen av 3:e, 2:a samt 1:a priset kommer att ske Lördagen 24:e September mellan 12:00 till 12:45 här på forumet! Håller er redo!
Principer för dragningen.
Jag drar vinnarlotten först sedan 2:a priset sedan 3:e priset, men presenterar i omvänd ordning!!
Dvs presentation av vinnarna enligt:
12:00 presenterar jag lottnumret som vann 3:e priset på forumet i egen tråd.
12:15 presenterar jag lottnumret som vann 2:a priset på forumet i samma tråd
12:30 presenterar jag lottnumret som vann 1:a priset på forumet i samma tråd
Efter varje dragning får respektive vinnare stiga fram och berätta att han/hon vunnit varpå tege verifierar att ägaren av den lotten är densamme som sagt så i forumet.
Om vinnaren inte befinner sig på forumet eller av någon anledning missar dragningen kommer tege att leta rätt på personen och se till att priset delas ut.
Kommentar