Galopperande Gallup!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kajjjan
    NCS Medlem
    • June 2008
    • 1882

Galopperande Gallup!

Gjorde för drygt två veckor sedan ett inlägg i gallupundersökningen om populäraste ciklidinriktning. Idag när jag kollade forumet med Tapatalk på min iPhone fick jag upp tråden som "unread" och mitt gamla inlägg som det senaste. Och nu har jag upptäckt att så snart jag är inne på den tråden och sedan kollar "senaste ämnen" kommer den tråden upp! Och fortfarande med mitt gamla inlägg som det senaste.
    Är det min dator eller?
    Det som talar emot att det skulle vara min dator är ju att det började på min iPhone...

//Kaj
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Detta på grund av att någon röstat, jag gjorde den inställningen just för att lyfta fram tråden om någon röstade men inte svarade. Vi kan ändra tillbaka om då önskas
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• Kajjjan
      NCS Medlem
      • June 2008
      • 1882

Aha! Men man får infon att jag gjort senaste för 10 minuter sedan vilket är lite misvisande. Det är ju inga problem för min del, men räknas det på mina inlägg?

//Kaj

Kommentar

• DaRe
        NCS Medlem
        • September 2009
        • 22830

Nope det räknas inte på dina inlägg utan det är bara att en gallup lägg längst fram i kön om någon röstar genom att sista inlägget får en annan tid.
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• Kajjjan
          NCS Medlem
          • June 2008
          • 1882

Ok, ja jag vill ju inte ha credit för att någon annan röstar.
          Låt det då vara kvar så ser folk tråden.

//Kaj

Kommentar

Arbetssätt...