Tänkte dra en liten snabb presentation av mig själv, Heter Conny, skapligt nyinflyttad till Stockholm, är en blivande applikations utvecklare och givetvis en fisk tokig herre Har hållit på en hel del med malawis för ca 10 år sedan men la ner då jag sålde huset jag bodde i då och helt enkelt inte fick plats med alla kar. Men nu har jag börjat så smått igen och planen är väl att få fram fina fiskar igen... känner mig dock lite ringrostig för tillfället men det är ju därför vi har dessa underbara forum där man kan ta hjälp.
Så just nu har jag 560l vatten i lägenheten delat på 3st 120L och ett 200L
i dom små går en grupp Golden på uppväxt och en liten grupp rödzebra, dessutom spottade min nyinköpta afra hona ut en pytte kull på 6 yngel härom dagen så dom går i en kasse. i det stora går det zebror och afra just nu tanken är att dom finaste golden skall komma ner i det när dom vuxit på sig lite. skall se om jag kan få upp lite bilder, har overkill filtrering på mitt 200 just nu haha i know men fick ett så bra pris på den där fuval fx5 och var tvungen att se om det funkade sen fick det vara kvar i väntan på större jobb
Så just nu har jag 560l vatten i lägenheten delat på 3st 120L och ett 200L
i dom små går en grupp Golden på uppväxt och en liten grupp rödzebra, dessutom spottade min nyinköpta afra hona ut en pytte kull på 6 yngel härom dagen så dom går i en kasse. i det stora går det zebror och afra just nu tanken är att dom finaste golden skall komma ner i det när dom vuxit på sig lite. skall se om jag kan få upp lite bilder, har overkill filtrering på mitt 200 just nu haha i know men fick ett så bra pris på den där fuval fx5 och var tvungen att se om det funkade sen fick det vara kvar i väntan på större jobb
Kommentar