SVT söker unga akvarister
Kollaps
X
-
-
-
Hehe, bra Alexander! Tänk positivt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Går det inte att göra en åldersinventering? Eller är det att kränka den personliga integriteten? Själv ligger jag på 31 och sambon som också är med ligger på 23.Kommentar
-
Jag har inte den infon i mitt medlemsregister, där har jag bara dresser och medlemsnummer. Om alla matat in sin ålder i forumet och tillåter att det visas kanske det går??Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Fast alla är ju inte medlemmar på forumet heller. Får nog ske i samband med att man betalar in sin avgift, att man också anger kön och ålder kanske, i rent statistiskt syfte.Kommentar
-
Vet inte om jag har rätt att lagra den infon. Vi får bara lagra det som är nödvändigt för att sköta vår verksamhet ej för allmän statistik. Jag vill dessutom vara lite försiktigt med att bygga upp värsta databasen, den kräver sitt underhåll också och jag vill helst hålla den överskådlig.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Det är fullt förståligt Men hade varit en intressant fakta att veta, vet inte om man hade kunnat gjort något med datan mer än att kanske tysta rykten om vi är unga eller gamla i klubbenKommentar
-
-
Kommentar
-
Jag fick mitt första när jag fyllde sex år och mina föräldrar har aldrig bytt vatten, aldrig matat, aldrig... Det är som Erik skriver. Jag hade inte önskat mig något hellre än ett akvarium i så länge jag kunde minnas (min nioåriga bror var min "slav" som läste i böcker hur man skulle göra och gjorde det jag krävde, men jag var boss )Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
Kommentar