Nytt forum inriktat på Tanganyika!

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • najt
    Användare
    • November 2010
    • 16

Micke är han som äger ciklider.se det var han jag menade

Kommentar

• Norrland
      Användare
      • December 2009
      • 557

Som man inreder får fisken simma. Minns en person som hadde petrochromisar som blev avstängd från detta forum. Typ en tom burk med petrochromisar och ett portrett av sig själv i mitten. Kul var det dock. Ett 'anpassat' forum till denna individ är ju så jäkla bra alltså - om det är han. Skrattar!

... om han blir avstängd där - EPIC!
      Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.

Kommentar

• specmats
        Användare
        • December 2004
        • 3060

tycker det är bra att starta nya forum om man vill och orkar och det är vad internet erbjuder att konfigurera sin egen frihet, och om man lyckas skapa en ny innovativ plattform med nya/samma personer men med samma fokus är för mej bara positivt, Sen vad det i förlängningen innebär har jag ingen aning om Men efter en del internetår är det är en positiv hypotes jag beskriver och nästan alltid,tyvärr, blir det bara en kortlivad och kopierad nisch.,men vi får se
        Senast redigerad av specmats; 12 September 2011, 02:07.
        Tropheus Duboisi halembe, so
        Melanochromis Auratus, vf
        Synodontis Petricola, odlade

Akvarie-setup (Salt)

Kommentar

• johho
          NCS Medlem

• March 2007
          • 1824

Lycka till med era nya forum!

För min egen del räcker det med de två jag redan hänger på, är redan där mycket samma folk som postar samma inlägg på båda forumen, så att behöva se det en tredje gång skippar jag Men finns ju mer forumsnördar än mig, de kommer säkert gilla det

Kommentar

• tege
            Användare
            • February 2005
            • 2748

Vad mer finns att finna på dessa nya forum som inte redan finns på befintliga forum?
            https://www.ciklid.org/forum/album.php?albumid=34

Kommentar

• DaRe
              NCS Medlem

• September 2009
              • 22826

Det blev en rätt ordentlig diskussion, men missta er icke. Ni är hjärtlilgt välkomna hit och jag vet att vi är välkomna dit. No hard feelings. Lycka till med forumet, jag kommer säkert att spana in det!

Nu stänger vi denna tråd då ämnet är uttömt och "ämnesstartaren" önskar detta.
              Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
              Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

Arbetssätt...