Hejsan, är rätt så färsk på SA då jag i princip hållit bara CA (större) hela tiden jag varit aktiv. Omväxling är alltid roligt och jag har rensat ut allt CA förutom mitt Amphilophus robertsoni par (som är poliser) och förutom de så har jag ett par vf Caquetaia myersi , tre "golden nuggets", sju Colombiatetror (som minskar stadig i antal..) och fyra ex. Chiclasoma cf. ornatum på uppväxt.
Jag vill om även det inte är samma lokal på arterna hålla mig till Colombiaområdet och ev Paraguay men vet inte riktigt vad för roligt som kommer därifrån som skulle passa? Har nån nått tips tar jag gärna emot det. Det jag själv har funderat på är corydoras, nån gäddciklid? men har dålig kunskap om vad som funkar/passar.
mvh /O
Jag vill om även det inte är samma lokal på arterna hålla mig till Colombiaområdet och ev Paraguay men vet inte riktigt vad för roligt som kommer därifrån som skulle passa? Har nån nått tips tar jag gärna emot det. Det jag själv har funderat på är corydoras, nån gäddciklid? men har dålig kunskap om vad som funkar/passar.
mvh /O
Kommentar