Jaja jag vet inte varför dessa små firrar är i samma burk men de leker regelbundet och ingen av de andra verkar bry sig.
Liten möter stor
Kollaps
X
-
Liten möter stor
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetTaggar: Ingen -
Cool bild, snygg Synspillum. Även pulcher´n e fin. E det kanske så att dom e tillräckligt tuffa. Har själv bara haft paletter en gång men dom var faktiskt riktigt tuffa mot medinvånarna (zebra o sajica) -
Vilken bra bild! Dessutom, inte tagen i Norge.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Tackar!
De bryr sig inte om varandra alls. Under lek jagas de större inte bort, inga utfall ens. Två olika världar verkar det som.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Grym bild. Skulle vara roligt att veta vad de tänker just där! Jag får en känsla av att paletten är en uppkäftig snorunge ;-)Kommentar
-
Kul att ni gillar den. det var en bild jag inte ens tänkte så mycket på då jag tog den men som såg kul ut då jag gick igenom bilderna nu ikväll.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
-
Kommentar
-
Hur är skillnaden i storlek på nykläckta yngel från dessa arter? Eller är det bara kullstorlek som skiljer?
dum fråga kanske men har aldrig sett yngel irl från fiskar större än 10 cmKommentar
-
Bra fråga. Faktiskt är att de är i princip lika stora, jag kan inte se att den ene har större yngel än den andre. Störst yngel jag sett är från ancistrus. Minst är nog Heros sp. "red shoulder" .Senast redigerad av DaRe; 26 December 2011, 21:24.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Tack allihopa! Kul med feedback.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar