Troffelotteri
Kollaps
X
-
-
Vilken härlig lördag vi har framför oss.......
Fotboll, V-75, Elitserien, Lotto och viktigast av allt Dragning av vinnarna i TROFFELOTTERIETSenast redigerad av tege; 21 September 2011, 17:56.Kommentar
-
HärligtTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Om det bara hade varit så enkelt...
Men
...innan dess så måste plats ordnas för karet
....o innan dess så måste förhandlingar genomföras med övriga invånare i huset - vad för något av DERAS möblemang skall plockas bort och hur vill de bli kompenserade för denna uppoffring.
När detta är klart, då kan jag sätta upp fler kar.
Så jag får nöja mig med att titta efter svarta malawiciklider (just den färgen saknas i mitt stora kar)Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
//KajKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Så här kommer det att gå till. Må gudarna vara med mig!
12:00 presenterar jag lottnumret som vann 3:e priset på forumet i egen tråd.
12:15 presenterar jag lottnumret som vann 2:a priset på forumet i samma tråd
12:30 presenterar jag lottnumret som vann 1:a priset på forumet i samma tråd
Efter varje dragning får respektive vinnare stiga fram och berätta att han/hon vunnit varpå tege verifierar att ägaren av den lotten är densamme som sagt så i forumet.
Om vinnaren inte befinner sig på forumet eller av någon anledning missar dragningen kommer tege att leta rätt på personen och se till att priset delas ut.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Då koppas vinsten sakta i bilder kommer, tackar för ett trevligt besök nere på Aquarium StockholmPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Härligt, ser jag fram emot. Visst var de vackra!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
här kommer lite bilder
har haft ett trasigt moderkort, men nu är grejjerna hela igen, så här kommer lite bilder jag hittade på kameran det är när jag kom hem och öppnade lådan , 5 timmar efter packning i låda på leasing. Jag gjorde lite tvärt om pga tids brist fick åka och hämta dom sen göra rent i karet och filter etc, sen tog jag vatten från ett annat kar sen va det bara o köra ;DPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Snacka om snygga, de var verkligen lika snygga i verkligheten, jag har ju sett dem.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
ska försöka ta lite bilder på dem i morgon nu när dom gått till sig lite i nya karet.Passenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
Kommentar