Troffelotteri
Kollaps
X
-
-
Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
-
Vad jag förstår så finns några lotter kvar och man kan bli medlem eler familjemedlem samtidigt som man köper en lott betala in rätt summa och skriv kort text som förklarar. Om ni är osäkra kring betalningen kan ni höra av er till mig.
Medlem+lott: 395 kronor
Familjemedlem+lott: 200 kronor
Vill ni bli medlem för 2011+2012 eller andra paketlösningar hör av er till mig.
hamnade på förra sidanKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Det finns några få lotter kvar.
Vilka kan tänka sig att köpa flera lotter om inte dom blir sålda i tid????Kommentar
-
Obs! Max 1 lott per deltagare, lotteriet pågår under 14 dagar (slutdag 21:a Sept 24:00) , säljs max 25 lotter faller lotteriet och pengarna
betalas tillbaka.Kommentar
-
-
Jag kan också köpa fler lotter om det inte finns tillräckligt med folk som vill vinna troffar.
Jag skulle köpt även om jag inte ville ha troffar, och försöka deala med Deelay om att få ngt annat i ciklidväg om jag vann. Tror nog att de är rätt lättsålda de där röda :-)
/JMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Nej vi håller oss till reglerna. Det är tillräckligt många lotter sålda. Lotterier stänger
21:a Sept 24:00
Om inget betalat sista dagen kan vi ha dragning asap efter detta annars måste jag vänta in så jag ser att det är betalt innan dragning.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Att försöka sälja alla 50 lotter ser jag inte som en regeländring. Men ser ni medlemmar och lottköpare det som fusk så.......
Jag får gå runt här hemma o knacka dörr o se om jag kan hitta några nya NCS-are som även vill köpa en lott. I värsta fall får jag finansiera deras lott så kanske jag får fota fiskarna när jag vill i framtiden om dom vinner
Kom igen nu alla, sponsra NCS genom att köpa de sista lotterna.
Köp ett medlemskap till frun för endast hundra spänn och ytterligare en lott i hennes namn. då får ni två lotter för trehundra spänn....Kommentar
-
Nu börjar det brännas om det finns fler som vill ha en lott.
Det är inte många lotter kvar nu..........Senast redigerad av tege; 16 September 2011, 19:54.Kommentar
-
Tycker det är fantastiskt att så många väljer att sponsra lotteriet med att köpa lotter trots att vinstlotten var en av de första som såldes...
Vet bara inte var jag ska göra av troffegruppen...
//KajKommentar
-
Kommentar
-
Det finns fortfarande möjlighet att knipa de sista lotterna......Kommentar
Kommentar