Troffelotteri
Kollaps
X
-
-
-
Kommentar
-
När och hur utförs lottningen? har inte läst hela tråden tyvärr...kanske redan står =/Tropheus VF kasakalawe
Kommentar
-
Lotteriet pågår till midnatt imorgon onsdag, därefter ska alla lottbetalningar kollas dvs det måste kanske gå ytterligare 96 timmar innan vi vet att lotterna verkligen har en ägare.
Sen får DaRe äran att få lotterna dragna, det blir på gammalt hederligt vis med alla lottnummer i en balja som sen drages i tur och ordning med vittnen och förhoppningsvis även en kamera.Kommentar
-
Jag hoppas kunna slita mig från familjen på Lördag och få det gjort då.
Japp jag drar lottnumren och publicerar här på forumet så får den som har respektive nummer hojta till om att de vunnit och tege är kontrollant då han vet vem som har vilken lott.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Du menar lottnumret? Det är väl bara en vinst?Kommentar
-
-
3 priser.
Gissa vilken jag börjar med...
Lite skojiga planer har vi...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Skall till Nol på lördag, och gissa vad jag hade tänkt titta på då...Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Idag är sista betaldag och då kan det ta några dagar innan det syns samt jag måste ha tid...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
-
Ajdå detta blir ett nedsving för akvariebranchen.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar