Jag kan skicka en kopia nu är jag borta i veckan igen men kan nog skicka en senare. Kolla min mail nedan och skicka din adress. Medlem...
Ciklidbladet 3/11 är på väg!
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Har alla fått sin tidning Ciklidbladet nummer 3 2011??
Jag är intresserad av att höra om alla fått sin tidning. Speciellt om från de som borde fått sin tidning i ett kuvert. Så jag vet att det fungerade.
Generellt gäller att om ni inte får tidningen så hör av er tillKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Absolut. Fattar inte var vissa tidningar tar vägen. Du är den andra som inte fått sitt nummer.
Maila i alla fall så ska jag se till att skicka ut 3:an.
Är det fler så måste jag få veta det under helgen!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Yes, har redan mailat, adress (å medlemsnr om det nu skulle behövas).
Tack på förhand/PeterKommentar
-
Tjena, skicka gärna mig ett också, men på enklast billigaste sättet, min har tyvärr inte heller kommit fram.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Hej
Det här är ett bra tillfälle att påminna er alla andra också: Meddela gärna oss er nya adress när ni har flyttat (t.ex. per mail till medlem (at) ciklid.org). Det är mycket effektivare än att låta oss försöka gissa.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Det är väl extremt ovanligt att posten slarvar tycker jag. Jag fick förra gången tillbaka 5 nummer pga av felaktig adress varav 2 från Norge dessa har jag inte hittat adressen till. De är inte reggade i forumet jag har ingen mail eller telefonnummer och det finns väldigt många med samma namn i katalogerna. Dock tror jag att jag hittat rätt i facebook, men där får jag inget svar . Därmed avvaktar jag förfrågan från dem.
Generellt till alla:
Det är viktigt att alla som inte får sin tidning hör av sig direkt till mig snarast så jag kan fixa det hela. Det är enkelt från min sida och min huvuduppgift i styrelsen och jag gör det med glädje!
Jag skulle verkligen vilja få tag på alla mailadresser till alla medlemmar så jag kunde skicka ut minimalt men viktig info om dylikt. Efter en hel del manuellt matchande mot forumdatabasen och sökningar på facebook och kontakter med massor av folk så har jag "detektivierat" fram 45% av alla mailadresser, men 56% saknas!! http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?p=844345Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Generellt till alla:
Det är viktigt att alla som inte får sin tidning hör av sig direkt till mig snarast så jag kan fixa det hela. Det är enkelt från min sida och min huvuduppgift i styrelsen och jag gör det med glädje!
Jag skulle verkligen vilja få tag på alla mailadresser till alla medlemmar så jag kunde skicka ut minimalt men viktig info om dylikt. Efter en hel del manuellt matchande mot forumdatabasen och sökningar på facebook och kontakter med massor av folk så har jag "detektivierat" fram 45% av alla mailadresser, men 56% saknas!! http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?p=844345Kommentar
Kommentar