Ciklidbladet 3/11 är på väg!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Jag kan skicka en kopia nu är jag borta i veckan igen men kan nog skicka en senare. Kolla min mail nedan och skicka din adress. Medlem...
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• DaRe
      NCS Medlem
      • September 2009
      • 22830

Har alla fått sin tidning Ciklidbladet nummer 3 2011??

Jag är intresserad av att höra om alla fått sin tidning. Speciellt om från de som borde fått sin tidning i ett kuvert. Så jag vet att det fungerade.

Generellt gäller att om ni inte får tidningen så hör av er till
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David

Kommentar

• Rooster
        NCS Medlem
        • November 2009
        • 473

jag har fortfarande inte fått CB nr 3 2011! Men jag skickar till mailen.

Kanske kan få både 3:an å 4:an samtidigt hem i brevlådan då?
        Senast redigerad av Rooster; 02 December 2011, 19:52.

Kommentar

• DaRe
          NCS Medlem
          • September 2009
          • 22830

Absolut. Fattar inte var vissa tidningar tar vägen. Du är den andra som inte fått sitt nummer.

Maila i alla fall så ska jag se till att skicka ut 3:an.

Är det fler så måste jag få veta det under helgen!!

///David

Kommentar

• Rooster
            NCS Medlem
            • November 2009
            • 473

Ursprungligen postat av DaRe
            Absolut. Fattar inte var vissa tidningar tar vägen. Du är den andra som inte fått sitt nummer.

Maila i alla fall så ska jag se till att skicka ut 3:an.

Är det fler så måste jag få veta det under helgen!!
            Låter kanon! Jasså nä de kommer väl bort nånstans på vägen... Ok ja men det var ju ändå inte så farligt, kunde ju vart värre så sett.
            Yes, har redan mailat, adress (å medlemsnr om det nu skulle behövas).

Tack på förhand/Peter

Kommentar

• Byttorp
              Användare
              • November 2003
              • 1585

Tjena, skicka gärna mig ett också, men på enklast billigaste sättet, min har tyvärr inte heller kommit fram.
              Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
              Ordförande GCG

Kommentar

• Mikael W
                NCS Medlem

• August 2002
                • 8621

Hej

Det här är ett bra tillfälle att påminna er alla andra också: Meddela gärna oss er nya adress när ni har flyttat (t.ex. per mail till medlem (at) ciklid.org). Det är mycket effektivare än att låta oss försöka gissa.
                mvh
                Mikael W
                (NCS-medlem sedan 1981)

Kommentar

• DaRe
                  NCS Medlem
                  • September 2009
                  • 22830

Ursprungligen postat av Byttorp
                  Tjena, skicka gärna mig ett också, men på enklast billigaste sättet, min har tyvärr inte heller kommit fram.
                  Har du också bytt adress? Din tidning är definitivt skickad?!

Det är väl extremt ovanligt att posten slarvar tycker jag. Jag fick förra gången tillbaka 5 nummer pga av felaktig adress varav 2 från Norge dessa har jag inte hittat adressen till. De är inte reggade i forumet jag har ingen mail eller telefonnummer och det finns väldigt många med samma namn i katalogerna. Dock tror jag att jag hittat rätt i facebook, men där får jag inget svar . Därmed avvaktar jag förfrågan från dem.

Generellt till alla:
                  Det är viktigt att alla som inte får sin tidning hör av sig direkt till mig snarast så jag kan fixa det hela. Det är enkelt från min sida och min huvuduppgift i styrelsen och jag gör det med glädje!

Jag skulle verkligen vilja få tag på alla mailadresser till alla medlemmar så jag kunde skicka ut minimalt men viktig info om dylikt. Efter en hel del manuellt matchande mot forumdatabasen och sökningar på facebook och kontakter med massor av folk så har jag "detektivierat" fram 45% av alla mailadresser, men 56% saknas!! http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?p=844345

///David

Kommentar

• Rooster
                    NCS Medlem
                    • November 2009
                    • 473

Ursprungligen postat av DaRe

Generellt till alla:
                    Det är viktigt att alla som inte får sin tidning hör av sig direkt till mig snarast så jag kan fixa det hela. Det är enkelt från min sida och min huvuduppgift i styrelsen och jag gör det med glädje!

Jag skulle verkligen vilja få tag på alla mailadresser till alla medlemmar så jag kunde skicka ut minimalt men viktig info om dylikt. Efter en hel del manuellt matchande mot forumdatabasen och sökningar på facebook och kontakter med massor av folk så har jag "detektivierat" fram 45% av alla mailadresser, men 56% saknas!! http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?p=844345
                    *Gilla!* Det är bra David, föreningen behöver engagerade människor. Keep up the good work.

Kommentar

Arbetssätt...