Ciklidbladet 3/11 är på väg!
Kollaps
X
-
-
Bumpade detta så det syns på denna sida i tråden.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Tack för de jobb ni lägger ner på det här... Till så mångas glädje!!!Kommentar
-
Gul firre med yngel dök ner i lådan idag.
Spännande läsning väntar!Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Kom i min brevlåda i morse, kastade in den så ingen granne skulle sno den. Drog till jobbet och läste Magnus ms artikel om "jättarna" (tummen upp) http://www.ciklid.org/artikelarkiv/c...201103&lopnr=5
får väl läsa resten vid midnatt när jag kommer hemMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
japp, nu sprättas omslagsplasten och läsningen startar
( man känner en känsla av tacksamhet till alla som deltar i skapandet av denna tidning, främst till Ola som håller redaktörsspaden men även de andra i kulisserna)Kommentar
-
Tjoho nu kom min tidning också! Inga leveransproblem den här gången.
Artikeln om kulfiskarna var grymt bra! Intresset steg genom taket. Ännu en fisk på listan över fiskar man bara måste testa på nån gång.Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Som sagt även i PDF:
1. Ciklidfronten
2. Erfarenheter av Guianacara geayi , Oyapock
3. Hälsning från ordföranden
4. Nytt på AND-fronten (sommaren 2011)
5. Petrochromis sp. ”blue giant”
6. Ullared är inte bara Gekås
7. Fototävlingen
8. En hel del har hänt sedan förra numret
9. ”If I want to go to Africa?”
10. Akvariehelg med Ciklidstämma
11. Cryptoheros nanoluteus , Allgayer 1994
12. Haplochromina ciklider del 1
13. Mbu - Tanganyikasjöns egna jättekulfisk
14. Praktisk akvaristik del 7 – oxydator
15. Nyheter från fiskvärlden
16. Cikliden - Labrochromis ishmaeliKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Jag fick idag 6 Ciklidbladet som var ämnat till några av er.
3 av dem var på grund av att adressen inte är giltig. Viktigt att ni PM:ar eller mailar mig om ni flyttar!!
Dock var 3 av dem korrekta och jag tror problemet är att tryckeriet satta etiketterna på framsidan och baktill står min adress. Därmed har nog posten gjort fel. Jag skickar ut dessa korrekt inom ett par veckor. Samt att vi noterar det inför kommande CB.
Hoppas jag inte får hem 500 tidningar bara...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
-
Nu har jag skickat ut ett upphämtningsheat, hoppas allt går bra med tidningen i kuvert. Det var bra mycket mer jobb att göra detta, pussssssst.
55 tidningar skickades. Finland, Guatemala och Sverige stod på listan.
dock saknar jag några enstaka personers adresser och deras namn är för vanliga för att eniro ska hjälpa. Ni får höra av er till mig i sinom tid...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Tillägg: Alla som betalar från och med nu får sin tidning i samband med CB4Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Hejsan
Vad jag har förstått så har min annons kommit med i Cb denna gång.
Men jag har inte fått se den o inte fått tidningen.
Vet inte hur sådant funkar.
Men jag skulle gärna velat se annonsen
Går det att lösa?
Mvh Lasse Pet OutletKommentar
Kommentar