Dessutom är Altolamprologusar, Lamprologusar, Neolmprologusar m.m. mer intressanta fiskar för min del eftersom det är parbeteendet jag vill se i mina akvarium. När det blir munruvare i mina kar igen ligger Cyprichromisar, hästnosar och sandlekare bäst till. Dessutom täcker kompisen här i Ronnebyområdet upp Troffeområdet mer än väl, så jag överlåter dessa fiskar till honom... Men visst är troffar pch petrochromisar vackra fiskar, det tycker jag med.
Ikväll dyker de första Tanganyikacikliderna upp i mina kar. På söndag kommer det förmodlingen någon/några arter till....
Rooster: Med tanke på alla duktiga CA-akvarister på det här forumet känner jag mig definitivt inte som en gigant på något sätt. Där emot har jag lärt mig grymt mycket av dem under mina CA-år här. Men det samtalsämnet hör hemma i en annan tråd...
Kul att denna tråd väckte intresse här på forumet! Det hade varit jobbigt att hålla igång den själv
/Jocke
Ikväll dyker de första Tanganyikacikliderna upp i mina kar. På söndag kommer det förmodlingen någon/några arter till....
Rooster: Med tanke på alla duktiga CA-akvarister på det här forumet känner jag mig definitivt inte som en gigant på något sätt. Där emot har jag lärt mig grymt mycket av dem under mina CA-år här. Men det samtalsämnet hör hemma i en annan tråd...
Kul att denna tråd väckte intresse här på forumet! Det hade varit jobbigt att hålla igång den själv
/Jocke
Kommentar