Hade varit kul. Dwt blev en av dessa istället som jag och svågern delade på.
Bästa ölen
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Suddigt värre.
Lite bättre.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Dricker också en Tumbler just nu, den var god. Får bli en av de nya Stout som tröst för att akvariet jag ville hav var sålt.Kommentar
-
Själv har jag bland annat druckit Sotholmen Extra Stout och Sierra Nevada Tumbler ikväll, tyckte tyvärr inte att nån var jättebra.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Igår var det som sagt ölsläpp, detta fick följa med hem, sedan beställde jag lite av det som inte kom till min lokala butik med
Kommentar
-
Fick du tag på denna? Den var jag mest nyfiken på:
11958 S:t Eriks & Epic Devastation DIPA Sverige/Nya Zeeland 330 32,90Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Kommentar