Det finns klart bättre sorter än så som är klart bättre
Bästa ölen
Kollaps
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Kommentar
-
Kommentar
-
Ett sixpack Jever pils kanske?
http://www.ravenbrands.com/jever.html
Man kanske ska prova något veteöl på semestern igen det var några år sedan jag gav upp dom sorterna......Kommentar
-
Okej, jag och kompis diskuterade just den frågan då vi inte visste. Lite märkligt kan jag tycka då dom nu säljer öl med skruvkork, vad jag vet kan man skruva på korken igen och det syns inte att man öppnat den. Borde inte dröja länge innan nån dricker upp dom och fyller dom med annat och försöker lämna tillbaka.Kommentar
-
En mycket bra belgisk dubbel, Trappist Achel 8° Blond. Ovanligt välbalanserad med väl avvägd sötma. Såldes i Systembolagets tillfälliga sortiment februari 2011 och har lagrats i källaren 1,5 år. Ångrar att jag inte köpte fler.
30,50:- för en flaska. Finns i beställningssortimentet men då med kollikrav på 24 flaskor.Kommentar
-
Brutal Bulldog, en bra svensk DIPA som testades i restaurangen på Stora Karlsö häromveckan.Kommentar
-
Snart kan vi släcka törsten med IKEA öl!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Snart kan vi släcka törsten med IKEA öl!Kommentar
-
Hehe plastflaska. Ska testa senare. Humle och malt och inget annat i alla fall.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Det blev denna mörka IPA istället lite karamellig men ändå typiska IPAsmaker.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Det bästa ölet i Systembolagets fasta sortiment enligt mig, Yeti Imperial Stout från amerkanska Great Divide Brewing. Ett öl jag aldrig tröttnar på. En välhumlad Imperial stout med massor av smak. Kraftig och nästan trögflytande med en alkoholstyrka på 9,5% som ger en härlig fyllighet. 31,90:- för 355ml känns riktigt prisvärt dessutom.
Tack för tipset Micke. Den smakar riktigt bra....Kommentar
-
Jaha då kanske man skulle leta rätt på den...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar