Bästa ölen
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Kommentar
-
Bästa ölen drack vi Tyskland senaste veckan! Olika sorters Weissbier samt Pils!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Organic IPA från Napa Smith Brewery, en välhumlad och riktig bra ipa. Jänkarna kan! 21,90:- för 355ml i systemets tillfälliga sortiment.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Störtebeker Bernstein Weizen, 19,90:- för en halvliter i systemets fasta sortiment. Kan inte rekommenderas, sur och obalanserad.Kommentar
-
Öl för hundar - Kwispelbeer-Dog öl, 0,33 l
Kwispelbeer öl för hund-och kattfoder är tillverkad av högkvalitativa ingredienser som används för mänsklig konsumtion. Den stora Smaken är omisskännlig påverkan av nötkött av hög kvalitet.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Idag släpper Systembolaget Alesmith IPA som av många anses vara den bästa IPA'n, jag kom över en flaska
Kommentar
-
Idag släpper Systembolaget Alesmith IPA som av många anses vara den bästa IPA'n, jag kom över en flaska
http://www.ratebeer.com/beer/alesmith-ipa/14396/
Smaker det så kostar det?Kommentar
-
Kommentar
-
Freedom-IPA från Slottskällans, bra maltbas och trevliga citrustoner. 27:- för en halvliter i Systembolagets lokala sortiment.Kommentar
-
Mohawk Unfiltered Lager Summer Edition, en välhumlad och frisk lager. Perfekt törstsläckare för varma sommardagar. 18,90:- i Systembolagets tillfälliga sortiment.Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar