Bästa ölen
Kollaps
X
-
-
Sorry det är:
Gouden Carolus Christmas, Belgisch BierKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Mikkellers julporter, grym!Kommentar
-
-
Bra grejor som vanligt från Jämtlands.Kommentar
-
Det värmer en gammal jamtes hjärta.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Helsingborg har inte bara Sveriges bästa fotbollslag, här görs också bra vinter-ale .Kommentar
-
Julledigheten firas med Santa's little helper från Mikkeller, en bra belgisk strong ale.Kommentar
-
Har precis provat en Aecht Schlenkerla Rauchbier.
Den gick inte bra ihop med maten som vi åt, men till rökt skinka o korv skall den nog funka alldeles utmärkt.
Rökdoften från bokveden är tydlig och mycket trevlig tycker jag, ger lite extra åt smaken.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Jag är normalt ingen anhängare av St. Eriks öl, men deras God Jul Barley Wine var riktigt bra. Inget julöl men ett utmärkt Barley Wine till ostbrickan, eller till grönkålskoket som jag testade det idag.
God Jul!Kommentar
-
Smoked Baltic Porter från Great Divide Brewing.Kommentar
-
Härligt Micke. Jag ser fram emot alla inlägg du gör!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Drei Von Dänen, komplext och kraftigt baltiskt porter på 9,5%. Ett samarbete mellan tre av danmarks mest spännande mikrobryggerier, Mikkeller, Nörrebro och Amager brygghus. Gjort på rökmalt och balanserat med tillsats av muscovadosocker, honung och engelsk lakrits.Kommentar
-
Du får göra en rangordningslista nu!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar