If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
30 graders värme, tvingar i mig lite törstsläckning men ganska ok smak
Jag hade väntat mig mer från torrhumlingen, men då skulle den nog också ha varit färskare, god öl oavsett men inte riktigt värd extrakronorna jämfört med vanliga Saison Dupont.
En öl jag kan rekommendera är Brooklyn 1/2 Ale på endast 3,4% som finns på de flesta större matbutikerna i hela landet. Väldigt bra för att vara så pass svag.
Och så denna som jag provade ikväll. Grumlig ljus som äppeljuice. Härligt humlig med citrusinslag tyckte jag. Mycket god.
Omnipollo fatamorgana var namnet.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Är man i Åre får man väl passa på att prova lokala bryggerier. Riktigt god American Pale Ale, Gilda från Åre Bryggcompagni. 4,9%. Riktigt god överraskning.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Är man i Åre får man väl passa på att prova lokala bryggerier. Riktigt god American Pale Ale, Gilda från Åre Bryggcompagni. 4,9%. Riktigt god överraskning. [ATTACH]52740[/ATTACH]
Kommentar