30 graders värme, tvingar i mig lite törstsläckning men ganska ok smak
Bästa ölen
Kollaps
X
-
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
En skulle vara toppen. Är det du som gör dem?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
En öl jag kan rekommendera är Brooklyn 1/2 Ale på endast 3,4% som finns på de flesta större matbutikerna i hela landet. Väldigt bra för att vara så pass svag.Kommentar
-
Det här var en trevlig bekantskap, borde även smakas av de som inte tror mörk/stout är god öl. Kanske fattas en del i eftersmaken men
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Lite inför sommaren. Ska bli kul att testa.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Och så denna som jag provade ikväll. Grumlig ljus som äppeljuice. Härligt humlig med citrusinslag tyckte jag. Mycket god.
Omnipollo fatamorgana var namnet.
///David
-
-
-
Kom igen nu och skriv under!
https://www.facebook.com/svenskhantverksol?fref=nfKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
///David
-
Kommentar
Kommentar