Rolig etikett!
Bästa ölen
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kom hem från Köpenhamn igår, fick tyvärr ställa in besöket på Tap take overn, men var på ett pass på CBC och besökte Mikkeller Bar efteråt.
62 öl testade gjorde att jag tog det lugnt dagen efter. Grymt trevlig festival iaf.
Helgen bästa öl är svår, men De Dolle Stille Nacht 2004 var perfektion.Kommentar
-
Uj, det låter som ett rejält partaj.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Denna var inte tokig.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Dricker denna nu och innan man egna IPA, var först väldigt kritisk till min egen IPA även om jag är hyfsat nöjd, öppnade sedan Lagunitas och inser att man egen är ganska bra ändå trots allt, även om Lagunitas är bättre, jag har dock trots allt bara 6 bryggningar i bagaget. Skål.Kommentar
-
-
Kommentar
-
///David
-
Jag köpte alla och har smakat på den gula o den röda, tycker dom smakar riktigt trevligt och framförallt äkta.Kommentar
-
Kommentar
-
HahaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
Kommentar